Ga naar hoofdinhoud

Google logo 4,8 op basis van 10+ reviews

Klachtenregeling

We doen ons best om u zo goed mogelijk te helpen en ervoor te zorgen dat u zich prettig en gehoord voelt in onze praktijk. Toch kan het gebeuren dat iets anders loopt dan u had verwacht – en dat mag gezegd worden.

Of het nu gaat om een misverstand, een verschil in beleving, of iets dat u anders had gewild: laat het ons vooral weten. U bent altijd welkom om het met mij te bespreken. Soms helpt een open gesprek al enorm om helderheid te krijgen en weer verder te kunnen.

We nemen uw ervaring serieus, ook als u ergens ontevreden over bent. We geloven in het nut van eerlijk contact en in oplossingen die we samen kunnen vinden.

Mocht u na een persoonlijk gesprek nog steeds het gevoel hebben dat uw klacht niet naar tevredenheid is afgehandeld, dan kunt u contact opnemen met de onafhankelijke klachtenfunctionaris van de NCA. Deze is bereikbaar via e-mail (klachtennca@cbkz.nl) of telefonisch via 088 – 0245166.

Meer informatie over de klachtenprocedure vindt u ook op de website van de NCA.

crossmenu